فست فایر هیربد

فست فایر هیربد

فست فایر هیربد برندی شناخته شده در حوزه تولید تخصصی استارتر آتش برای برپایی آتش می‌باشد. این شرکت محصولاتی با کیفیت و طبیعت دوست تولید کرده که جایگزینی بسیار مناسب برای ژل آتشزن و الکل است. همچنین محصولات فست فایر در مقایسه با نمونه های خارجی قیمت بسیار مناسب تری دارد.

جایگزین الکل و ژل آتشزن

همانطور که می‌دانید ژل آتشزن و الکل دارای بو و مواد شیمیایی مضر برای بدن می‌باشد و از لحاظ قیمتی در مقابل فست فایر مقرون به صرفه نیست. مکعب آتشزا، کنف آتشزا و پوشال آتشزا از محصولات فست فایر هیربد هستند که بدون دود و بو می‌باشند.

مکعب آتشزا

مکعب آتشزا دارای بسته های 6 عددی و 10 عددی می‌باشد. هر کدام از مکعب ها 17 دقیقه به تنهایی می‌سوزند که برای برپایی آتش و منقل شما کفایت می‌کند.

کنف آتشزا

این محصول دارای بسته های 5 تایی است که هر کدام به تنهایی 12 دقیقه می‌سوزند و قابلیت خاموش کردن پس از استفاده را دارد و همچنین کنف آتشزا در مقابل باد بسیار عملکرد خوبی دارد. به خصوص برای کوهنوردی به دلیل وزن پایین و اشتعال پذیری در قله مناسب است و یکی از لوازم کوهنوردی ضروری به حساب می‌شود.

پوشال آتشزا

 بسته های پوشال آتشزا در دو وزن 85 و 175 گرمی عرضه می‌شود. از خصوصیات این محصول قابلیت داشتن آتشی گسترده به جای متمرکز می‌باشد.

محصولات فست فایر هیربد

فیلتر بر اساس شهر محصول
توریست کمپینگ
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
توریست کمپینگ